2015. március 12., csütörtök

BELOVED 8. rész *Silke*


Sajnálom, hogy ilyen ritkán jönnek a részek... :((
Remélem, hogy vannak azért még olyanok, akik ennek ellenére is szeretik ezt a történetet.

Jó olvasást mindenkinek!<3

xxSilke





Harry

Egész nap arra vártam, hogy csak kettesben legyünk, és most végre mindenki más elment. Lottie egy órával ezelőtt lépett le, hogy bulizzon az új barátaival, Zayn és Luke viszont csak pár perce hagyták el a házat. Fogalmam sincs hova mentek, de annyit felfogtam, hogy reggelig nem kerülnek elő, szóval végre itt a lehetőség.
A kanapén ültünk, Lou a dohányzóasztalra pakolta a lábait, és a karjait a háttámlára fektette, miközben én félig rajta, félig mellette kucorodtam össze. A fenekem a kanapén, a lábaim viszont az ölében voltak, a felsőtestemmel hozzábújtam, a fejem a vállára hajtottam, és inkább őt figyeltem, mint a filmet, ami a tévében ment. Ahogy néztem szögletes állkapcsát, festői arcvonásait, vékonymetszésű, halványrózsaszín ajkait, hullámokban öntött el a vágy.
Leraktam a lábaim a padlóra, aztán a pólója szegélyén kezdtem járatni az ujjaimat, és egy leheletnyit feljebb toltam az anyagot. A nyakához hajoltam és puha, meleg bőrét kezdtem cirógatni az ajkaimmal, miközben a pólóját már a köldökéig tűrtem, és az ujjaim éppen a vékony szőrcsíkon húztam fel, hogy aztán az ujjbegyemmel körbesimogassam a köldökét. Megborzongott, és elöntötte a libabőr, miközben egy jóleső sóhaj hagyta el a száját.
- Mit csinálsz? - nyögte, de már emelte is a csípőjét, mikor lehúztam a sliccét, és elkezdtem lefelé rángatni a nadrágját az alsójával együtt.
- Kívánlak - mormoltam, miközben lecsúsztam az oldalán, és az öléhez hajoltam, ahol félig kemény pénisze fogadott. Köré fontam az ujjaim, és lassan, erőteljesen pumpálni kezdtem, miközben a v-vonala finom bőrét a fogaim közé szívtam.
- Harry… Ezt… nem kéne - nyöszörögte, de nem is értettem, amit mond, csak a hangjából kihallatszó élvezetre, és az ujjaim között lüktető farkára koncentráltam.
Hirtelen kicsúszott alólam, felpattant, és átszelte a szobát, a falnak támaszkodott, hosszan, mélyeket lélegzett, miközben jól láthatóan próbálta visszanyerni az önuralmát. Én azonban már rég elvesztettem a sajátomat.
Nesztelenül mögé sétáltam, letérdeltem, aztán váratlanul megragadtam a derekát, és megfordítottam. Mielőtt akár meglepetten felkiálthatott volna, én már szívtam is. Közben a csípőjét fogtam, hogy egy helyben tartsam, és a belső combját simogattam.
- Hazz… - nyögte, miközben a hajamba siklottak az ujjai, és még jobban magára nyomta a fejem. Egy másodperc múlva azonban hirtelen ellökött magától, és én a fenekemre estem a nem várt lökéstől. - Mi a faszt csinálsz? - kérdezte indulatosan. A mellkasa szabálytalanul emelkedett és süllyedt, ahogy igyekezett visszanyerni az önuralmát.
Nem válaszoltam a kérdésre, mert a látvány teljesen maga alá gyűrt. A nadrágja a bokszerével együtt a bokáinál, a pólója felgyűrve, kőkemény pénisze pedig fedetlenül, keményen meredezik felém. Négykézláb ereszkedtem, és úgy közelítettem felé. Egy pillanatra sem tudtam róla levenni a szemem.
- Annyira kívánlak - búgtam, ahogy újra előtte térdeltem, és egyik kezemmel végigsimítottam combjának selymes bőrén.
- Harry - mordult fel, ahogy köré kulcsoltam az ujjaim, és erősen megragadta a csuklóm, de én nem is törődve vele hajoltam rá újra. - Azonnal hagyd abba! - Megijedtem attól, hogy rám kiabált.
Elkerekedett szemekkel néztem fel rá, a kezem a combomra ejtettem, és éreztem, ahogy könnyek futják el a szemem.
- Nem… nem akarsz engem - suttogtam szomorúan, és a padlóra szegeztem a pillantásom.
- Harry - mondta halkan, ahogy letérdelt elém, de én még mindig nem néztem fel rá. - Hé, Babycakes… - szólongatott, és óvatosan megfogta a kezem, mintha csak a reakciómtól tartana.
Pedig sosem adtam neki okot arra, hogy féljen az elutasításomtól, hiszen nem tudnék az érintése, és a szerelme nélkül élni, ha akarnék se.
- Most, hogy terhes vagyok… már nem kívánsz? - csuklott el a hangom, és éreztem, hogy könnyek folynak az arcomon.
- Hazz, ne beszélj butaságokat - mondta lágyan, és a kezével az állam alá nyúlt, hogy felemelje a fejem. - Ha tehetném minden nap, minden egyes percében csak a karjaim közt tartanálak, és soha nem engednélek el. Mást sem akarok, csak csókolni az ajkaid, érinteni a puha bőröd, és addig szeretkezni, amíg el nem veszíted az eszméleted. - Az arcomra simította a tenyerét, én pedig örömmel bújtam a gyengéd érintésbe. - Az, hogy bevállaltad ezt a kísérletet, csak azért, hogy benned növekedhessen a kisbabánk, és ne egy ismeretlen nő hozza őt a világra, mindennél csodálatosabb. - Egyenesen a szemembe nézett, ahogy ezeket mondta. Az arckifejezése teljesen ellágyult, és a szemei csillogtak, én pedig biztos voltam benne, hogy nála gyönyörűbb ember nincs a Földön. - Sokszor úgy érzem, annyira hihetetlenül szerelmes vagyok beléd, hogy az már épp ésszel fel sem fogható. - Szavait egy édes, finom csókkal pecsételte meg, majd elhúzódott tőlem, felállt, és a karjaiba vett, hogy úgy cipeljen el a hálószobáig.
- De akkor miért…? - kérdeztem csendesen, ahogy lerakott a puha ágyneműre, és rám húzta a vékony takarót.
- Kicsim - szakított félbe lágy hangon. - Ha nem állunk meg ott, akkor teljesen elragad minket a szenvedély, és a kanapén teszlek magamévá.
- Már ha eljutunk odáig - szúrtam közbe, mire vidám arccal fordult felém.
- Valószínűleg nem jutottunk volna el odáig - értett egyet, de aztán egy másodperc múlva már sokkal komolyabban folytatta: - Hazz, mindennél jobban szeretlek téged, és őrülten kívánlak. Majdnem én is elvesztettem a fejem, de - simította meleg tenyerét a hasamra - szerencsére még pont időben vettem észre a gömbölyű pocakodat - suttogta, ahogy lágyan köröket kezdett rá rajzolni a hüvelykujjával. - Veszélyeztetett terhes vagy. Ha bármi történne veletek, csak az én felelőtlenségem miatt… Azt sosem bocsátanám meg magamnak. - A hangja elfúlt, és nekem is időbe telt, mire összetudtam magam szedni annyira, hogy meg tudjak szólalni.
- Szeretlek! Annyira nagyon szeretlek - suttogtam elcsukó hangon, aztán a füléhez hajoltam és belesúgtam: 
- A doki szerint ha óvatosan csináljuk, akkor lehet. Csak vigyázz rám...


Louis

Lehajoltam hozzá és egy mély, lomha csókban forrtunk össze, miközben arrébb csúszott, én pedig felmásztam mellé az ágyra. Fél kézzel a hajába túrtam, a másikkal pedig a felkarjába markoltam, miközben fölé másztam. Tudtam, hogy nem kellene, és továbbra is ott motoszkált bennem a gondolat, hogy le kellene állnunk, de ahogy a nyelvemmel az övét simogattam, az ágyékom pedig az övének feszült, egyszerűen nem tudtam abbahagyni. Elváltam az ajkaitól, ő pedig kérdőn nézett rám, mikor lehúztam róla a melegítőnadrágját, hiszen ezelőtt én állítottam le őt, kétszer is.
- Nem hagyhatlak ilyen állapotban - mormoltam inkább magamnak, aztán finoman megharaptam a füle mögötti érzékeny részt, és végignyaltam a nyakát, éppen csak a nyelvem hegyét húzva át a puha, selymes bőrön. Megborzongott, és a lepedőbe markolt maga mellett, miközben annyira szétterpesztette a lábait, amennyire a vádlijain megfeszülő nadrág engedte. Alsógatyát egyáltalán nem viselt…
Megemelkedett, hogy lehúzhassam róla a felsőjét, aztán visszahanyatlott a párnák közé, és lerugdosta magáról a nadrágot. Alattam feküdt, anyaszült meztelenül, a szemeiben pedig ezer fokon lángolt a vágy, mégsem sürgetett. Az ajkaiba harapva hagyta, hogy tetőtől talpig végignézzek rajta, a testének minden egyes négyzetcentiméterét alaposan megfigyelve, közben pedig gyönyörű pénisze egyre jobban megkeményedett. Újból visszaereszkedtem rá, hozzásimultam, és belenyaltam a szájába. Megemelte a fejét, de én lejjebb csúsztam rajta, miközben a nyelvemmel kacskaringós, vastag sávban térképeztem fel a testét. Felnyögött, mikor a mellbimbóját a fogaim között kezdtem morzsolgatni, miközben végighúztam a körmeimet az oldalán. Még utoljára, kissé erősebben megharaptam a hegyes kis csúcsot, aztán áttértem a másikra. Eközben a tenyeremmel a mellkasán simítottam felfelé, át a torkán, egészen az arcáig. Két ujjamat ráérősen végighúztam nyáltól nedves ajkain, aztán meglepett, jóleső morgás tört fel a torkomból, mikor kinyitotta a száját, és a nyelvével csalogatta beljebb őket. Újabb lüktetés az ágyékomban, ahogy szopni kezdett.
Nedves puszikkal haladtam tovább, itt-ott óvatosan megharapva a finom bőrt, miközben a farka köré kulcsoltam az ujjaim. Minden mozdulatom szinte már kínzóan lassú volt, de minél jobban el akartam nyújtani. Ki tudja, mikor lesz rá újra lehetőségünk, hogy együtt legyünk…
Visszamásztam hozzá, kihúztam az ujjaim a szájából, és újra megcsókoltam, miközben a tenyerem végighúztam a testén. Végül benyúltam a lábai közé, a nyálától előnedvesített mutatóujjam az ánuszához illesztettem, és párszor megnyomtam, de még nem hatoltam be.
- Kérlek… - nyöszörögte Harry, miután elváltak az ajkaink, hogy egy lélegzetnyi levegőt vegyünk.
Belenéztem gyönyörű, zöld szemeibe, és szíven ütött, hogy nemsoká újra itt kell hagynom őt. Hihetetlen fájdalommal járt a különélés, és a távolság. A magány egy addig ismeretlen szintjét tapasztaltuk meg mindketten, mióta egy kontinens választott el minket egymástól.
Újra megcsókoltam, és bedugtam az első ujjam, hogy még jobban érezzem őt. Éreznem kellett, hogy ott van velem, vagy összeroppanok a hiányától.
Hamarosan csatlakozott a második ujj is. Hazz nyöszörgött, még többet akart, de én önző módon kiélveztem minden pillanatot, és nem gyorsítottam a tempón. Felhúzta a lábait, és szégyentelenül széttárta őket annyira, amennyire csak képes volt rá. Tudtam, hogy mit csinál, de nem adtam meg magam az édes csábításnak. Ráérősen ollóztam az ujjaimmal, csavargattam őket, miközben a nyakát, a mellkasát és az arcát szórtam be apró, illanásnyi csókokkal.
- Lou… - nyüszítette panaszosan, mikor már a harmadik ujjam is könnyedén becsusszanhatott volna, én pedig végre eleget tettem a kérésének.
Kihúztam az ujjaim, felmásztam hozzá, mindkét kezemmel megtámaszkodtam a feje két oldalán, és annyira hozzápasszíroztam magam, hogy kőkemény pénisze a hasunk közé szorult. A szemébe néztem, és fogva tartottam a pillantását. Nem tudom, hogy mit láthatott az arcomon, de egy pillanatra elakadt a lélegzete, mielőtt lenyúlt volt kettőnk közé. Finoman megmarkolta a péniszem, még jobban széttárta a lábait, és a farkam tompa végét a bejáratához illesztette.
Lehajoltam hozzá, és egy csókot nyomtam a szájára, mielőtt a makkom átjutott az izomgyűrűn.
- Szeretlek! - mondtam halkan, közel az arcához, egyik szeméből a másikba nézve, miközben az egyik kezemmel a haját simogattam, és centinként toltam egyre beljebb magam. Csak nézett rám elnyílt szájjal, az arcom fürkészte, aztán egy apró sóhajt követően halványan elmosolyodott, és felhajolt egy édes csókra.
Minden egyes mozdulattal szinte teljesen kihúzódtam belőle, hogy aztán újra tövig elmerüljek benne. Az ajkaink és a nyelvünk egymást simogatták, miközben az ujjainkkal egymást cirógattuk minden elérhető bőrfelületen. Az eddigieknél hangosabban nyögött, mikor eltaláltam a prosztatáját. Ezután pár jól célzott lökés elég volt, hogy megfeszüljön körülöttem, és a nevemet nyögve a hasára élvezzen.
Kihúzódtam belőle, és közelről figyeltem, ahogy lecsendesül, amíg már csak halkan pihegett alattam. Enyhén összeráncolta a szemöldökét, és szólásra nyitotta a száját, de én megelőztem:
- Lennél ma a nagykifli? - Csak ennyit kérdeztem.
Aggódva nézett rám, de azért bólintott, mire egy csókot nyomtam a homlokára, aztán az éjjeliszekrényhez nyúlt, hogy elvegyen pár zsebkendőt.
Az oldalamra feküdtem, egyik kezem a párna alá, a másikat pedig az arcom elé tettem. A térdeimet enyhén felhúztam, és vártam, hogy Harry befeküdjön mögém. Megemeltem a fejem mikor hozzám simult, mire ő a karját a párnámra fektette. A bicepszére hajtottam a fejem, és mélyen beszívtam az illatát, miközben ő az ujjai között kezdte tekergetni egy tincsemet, a másik kezét pedig az oldalamra csúsztatta.
Hirtelen az alhasamra siklott a keze, és már csak akkor eszméltem fel, mikor kecses ujjai félkemény péniszem köré kulcsolódtak. A kezéért nyúltam, finoman, de határozottan megragadtam a csuklóját, és elhúztam az ölemből. A hasamra fektettem a kezét, a kézfejére simítottam a tenyerem, és az ujjaim az övéi közé csúsztattam. Megszorítottam a kezét, a számhoz emeltem, és egy csókot nyomtam a tenyerébe.
Nem volt szükségem semmi másra, csak hogy érezzem az ölelését, a teste melegét. Azt, hogy még mellettem van.
Azt nem mondtam el neki, hogy azért nem tudtam maradéktalanul élvezni az együttlétünket, mert maga alá temetett a melankólia. Nem mondhattam azt, hogy lélekben nem tudtam teljesen ott lenni vele szeretkezés közben, mert mélyen legbelül máris az együtt töltött időt gyászoltam.

Alig egy órája keltem fel, palacsintát sütöttem neki, és ágyba hoztam a reggelit. A lábaim közé ült, és úgy ettünk, miközben néha-néha sziruptól édes csókokat váltottunk. Ez az egész olyan tökéletes lett volna így, ha megáll az idő, de az csak haladt tovább, és én minél jobban azt szerettem volna, hogy lelassuljon, annál gyorsabban telt. Megkeseredett a falat a számban, mikor az órára néztem és arcul csapott a valóság.
Harry elment zuhanyozni, én pedig kihasználtam az alkalmat, és összekapkodtam minden holmim, amit az elmúlt napokban széthagytam a szobában. Aztán megláttam Hazz tegnapi pólóját a földön, az arcomhoz emeltem, és azt is elraktam, miután mélyet szippantottam belőle.
“Ez az illat el fog tűnni, mire legközelebb találkozunk…” - gondoltam keserűen, és szorosan összepréseltem az ajkaim.
Megnyikordult az ajtó, az eddig vékony kis fénycsík kiszélesedett, és megjelent benne Harry árnyéka. Már akkor láttam az arcán a kétségbeesést, pedig még fel sem néztem rá.
- E-ez meg mi? - kérdezte döbbenten, mikor belépett a szobába, én pedig felpillantottam rá a bőröndöm mellett guggolva, és újra meghasadt a szívem, ahogy a tekintetem találkozott az ő hatalmasra kerekedett, smaragdzöld szemeivel.
Felálltam és két lépéssel előtte teremtem, aztán a felkarjára tettem a kezem, és nyugtatóan végigsimítottam a karján, egészen a kézfejéig, aztán összekulcsoltam az ujjainkat, mielőtt megszólaltam.
- Tegnap felhívott Liam, hogy azonnal induljak vissza Los Angelesbe, mert az edzőtől azt hallotta, hogy a fejesek szerződésszegéssel akarnak vádolni, és ha nem érek vissza a mai meccsre, akkor már csak a megfelelő körítést kell hozzáadniuk, hogy megalapozott legyen a dolog - mondtam halkan, és kerültem a pillantását.
- De… Csak két napja vagy itt… - dadogott. - Nem… Nem tudnád megoldani, hogy maradhass? - nézett rám reménykedve. Gombóc nőtt a torkomban az elveszett pillantástól, amivel rám nézett.
- Sajnálom… - A szája sírásra görbült, ahogy hátralépett. Az ujjai kicsúsztak az enyéim közül, a keze pedig mereven csapódott az oldalának.
Arra számítottam, hogy sírni fog, és kiabálni, hogy ne menjek el. Ehelyett ő csak csendben állt előttem, és némán nézett a szemembe, aztán lehajtotta a fejét. Végül csak ennyit suttogott, mielőtt kirohant volna a lakásból:
- Igen… Én is sajnálom.



.

4 megjegyzés:

  1. Hát itt abbahagyni?! Nem teheted ne...ne....most bőgök :'( Pedig már olyan szépen alakult minden és most megint elmegy Lou....megszakad a szívem:( hülye meccs...miért pont most?:( Csak béküljenek ki minél hamarabb mert nem bírom mikor összevesznek :( Kérlek siess a kövivel, nagyon-nagyon várom!!!:) Imádom a történetet, annyira tökéletes! Puszi és várom a folytatást!:)♥

    VálaszTörlés
  2. Ééééééééééééééééééééééééééééééééééén!!! Akármilyen furcsa, én imádom. <3<3

    VálaszTörlés
  3. Itt abbahagyni Édes Istenem miért sírok nem akarom ezt szegények ahj megverem azokat a fejeseket,mit kell mindig mindent elrontaniuk :( ♥♥♥♥ Imádtam egyébként nagyon csodálatos rész lett, csak éppen sírok, de nem baj.. Ne veszekedjenek,legszivesebben átélnék minden fájdalmat helyettük,ha tehetném :( Nagyon várom a folytatást! ♥

    VálaszTörlés
  4. Istenem annnyira de annnyira szeretem....teljesen szerelmes leszek *-* jahj annyira fáj hogy nekik fáj :(
    Imádnivaló az egész :) puszi !❤ várom a kövit :3

    VálaszTörlés